ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای هدف غرب است

حجت‌الاسلام علی اکبری گفت: ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران از اهداف غرب است که باید در این زمینه مسؤولان هوشیاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان،  امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و با بیان اینکه تبیین عظمت حقیقی زن فلسفه نامگذاری روز میلاد حضرت زینب(س) به روز پرستار است، اظهار داشت: مسئله سلامت از اولویت‌های جوامع بشری بوده و پرستار در یک چالش دائمی روحی و روانی است و لحظه به لحظه کار پرستاری حسنه الهی است.

 


حجت الاسلام علیرضا علی اکبری ضمن تقدیر از همه پرستاران و مدافعان سلامت از مسؤولین شهرستانی و استانی و کشوری خواست تا به مشکلات این قشر زحمتکش توجه ویژه کنند.

 

 

وی با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل در سال ۱۳۶۳ و با تاکید به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مسائل اقتصادی و سیاسی مهم‌تر است، گفت: هر حرکت اقتصادی و سیاسی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.


علی اکبری با اشاره به مذاکرات وین و هیئت ۴۰ نفره که حکایت از آمادگی ایران و آرایش هوشمندانه از مدیران ارشد و کارشناسان متخصص دارد، تصریح کرد: تشدید فشار رسانه‌ای و تهدیدهای رژیم صهیونیستی و اروپا و آمریکا با انواع ترفندهای رسانه‌ای و امنیتی و روانی در عزم ایران خللی وارد نکرده و نخواهد کرد .

 


امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه هدف ایران رفع تحریم ها با توافق مستمر نه موقت و هدف آمریکا از توافق موقت خرید زمان، بازسازی وجبهه از دست رفته تصریح کرد: ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران از اهداف غرب است که باید در این زمینه مسؤولان هوشیاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1125397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha