تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با پافشاری بر مواضع اصولی مانع زیاده خواهی دشمنان شده است

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات برجام با منطق قوی، ایستادگی و پافشاری بر مواضع اصولی مانع زیاده خواهی دشمنان شده است گفت: ملت ایران کمتر از لغو تمام تحریم‌ های ظالمانه را قبول نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۱۹ آذر) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، این بانوی بزرگوار را به عنوان الگوی برای زنان به ویژه پرستاران خواند و اظهار کرد: پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت مردم هستند و ارزش و مقام پرستار به اندازه ارزش سلامت است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر افزود: کسی که از یک بیمار پرستاری کند در روز قیامت از مقام والایی برخوردار می شود لذا مسئولان و مردم قدر پرستاران را بدانند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل بیکاری جوانان خرمشهر تصریح کرد: این مشکل همچنان به قوه خود باقی است که امیدواریم در دولت جدید و با رویکرد مثبت آن فرصت‌های شغلی جدیدی در منطقه ایجاد شود، لذا مسئولان برای رفع مسائل و مشکلات اشتغال جوانان خرمشهر باید چاره اندیشی کنند.

 

حجت الاسلام عادل پور استخدام‌ های افراد در شهرستان خرمشهر را دارای ابهام دانست و اضافه کرد: متاسفانه به دلیل نبود شفافیت و عدم پاسخ گویی مسئولان جهت استخدام نیروهای بومی‌ در شرکت ها و کارخانه های این شهرستان ابهام وجود دارد که باعث سرگردانی جوانان بیکار در خرمشهر شده است.

 

وی خواستار پاسخ گویی مسئولان در خصوص استخدام افراد در شرکت ها و کارخانه های منطقه شد و ابراز کرد: به نمایندگی از جانب مردم از نماینده عالی دولت در شهرستان خرمشهر و رئیس شورای اشتغال و همچنین مدیر عامل منطقه آزاد اروند در خواست می کنم که علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار منطقه به دنبال شفاف سازی در این زمینه باشند.

 

امام جمعه خرمشهر بر لزوم و ضرورت ایجاد یک مرکز کاریابی در این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: شفاف سازی در رابطه با استخدام افرادی که در این شهرستان جذب کار می شوند ضروری است.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات برجام در کشور وین عنوان کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده ایران با منطق قوی، ایستادگی و پافشاری بر مواضع اصولی مانع زیاده خواهی دشمنان شده است.

 

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه ملت ایران کمتر از لغو تمام تحریم‌ های ظالمانه را قبول نخواهند کرد گفت: اگر قرار باشد جمهوری اسلامی به تعهد خود عمل کند ولی طرف غربی به تعهدات خود عمل نکند و تحریم ها ادامه داشته باشد همان بهتر که هیچ توافقی در این رابطه صورت نگیرد.

 

وی تغییر دولت و نگاه به توانمندی داخلی را عاملی برای متزلزل شدن پایه‌های تحریم‌ دانست و خاطر نشان کرد: دولت مردمی و انقلابی با مدیریت جهادی درصدد اصلاح ساختار و اتکا به توانمندی داخلی و رفع موانع تولید و به کارگرفتن همه ظرفیت‌ها است.

 

کد خبر 1125429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha