آمریکا به عنوان ابرقدرت دنیا در حال سقوط است

سردار مرادحاجتی با بیان اینکه آمریکا به عنوان ابرقدرت دنیا در حال سقوط است گفت: امروز افتخار می‌کنیم که ابرقدرت‌های دنیا حقیر هستند و روزهایی مانند ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ به پایان رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» عصر امروز (جمعه ۱۹ آذر) در آئین رونمایی از کتاب‌های «حوض خون» و «نعمت جان» که در محل بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک در دوران دفاع مقدس برگزار شد، با تشکر از دست‌اندرکاران و نویسندگان این کتاب‌ها اظهار کرد: نویسندگان این کتاب‌ها به خوبی قلم زدند، کار زیبایی را انجام دادند و در حوزه هنری، انقلاب کردند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اينکه انتظار می‌رود مسئولان اندیمشک از این زحمتکشان بیشتر پشتیبانی کنند افزود: امروز افتخار می‌کنیم که ابرقدرت‌های دنیا حقیر هستند و روزهایی مانند ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ به پایان رسیده‌اند.

 

وی اذعان کرد: کلام، نگاه، حجاب، حضور و تربیت مادران شهدا به عنوان بانوانی پرقدرت برای امام حسین (ع) بود و در راه سید و سالار شهیدان فرزندان خود را تقدیم کردند.

 

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه اندیمشک سرزمین مردان دلاور است تصریح کرد: شهرستان‌های اندیمشک و دزفول در جنگ تحمیلی ید واحده ولایت بودند که معادلات دشمن را بر هم ریختند.

 

وی با بیان اینکه امروز قدرتمند هستیم و قطعه قطعه دشمنان را پازل‌های خودشان سرنگون می‌کنیم عنوان کرد: آمریکا به عنوان ابرقدرت دنیا در حال سقوط است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باغ موزه دفاع مقدس اندیمشک را در محل بیمارستان شهید کلانتری در دوران دفاع مقدس راه‌اندازی شود.

 

وی همچنین در جمع خبرنگاران ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس در محل بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک، ده‌ها هزار جانباز، مجروح و شهید در این محل جابه‌جا شد و مکان زندگی فرماندهان بزرگی مانند شهید باکری، همت و زین‌الدین بود.

 

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه شهید آوینی آخرین لحظات عمر خود را در بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک گذراند یاد آور شد: مادران شهدا به عنوان‌ مادران ایران محسوب می‌شوند و ما با وجود این مادران زینب‌گونه، در دنیا پیروز هستیم.

 

روایتگری چند تن از بانوان حاضر در رختشوی‌خانه اندیمشک در جنگ تحمیلی و همچنین تجلیل از تعدادی از این بانوان، از دیگر بخش‌های آئین رونمایی از کتاب‌های «حوض خون» و «نعمت جان» بودند.

 

 

کد خبر 1125445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha