ضرورت حمایت از جوانان /  تحقق مصوبات سفر هیئت دولت در لرستان نیازمند تلاش جدی مسئولان است

آیت الله رئیسی با بیان اینکه باید به جوانان میدان داده شود، گفت: مسئولان از طرح های اقتصادی و اشتغالزایی جوانان حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» دقایقی پیش در شورای اداری استان لرستان، با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات جوانان، اظهار داشت: میدان دادن به جوانان و حمایت از طرح های اشتغازایی و اقتصادی جوانان می تواند بستررفع بسیاری از مشکلات باشد.

 

رئیس جمهور افزود: همت مسئولان برای رفع مشکلات جوانان بویژه مشکلات حوزه اشتغال ضروری است.

 

اشتغال آبرومند برای بانوان کارگر دلفان ایجاد می شود

 

وی با اشاره به اشتغال بانوان در شهرستان دلفان، افزود: ایجاد اشتغال آبرومند برای بانوان نیازمند بویژه زنان سرپرست خانواده ضروری است.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: مساله بانوان کاگر شهرستان دلفان باید در اولویت قرار گیرد و مشاغل آبرومند برای این بانوان که ظرفیت کار دارند ایجاد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان های نیمه تمام هم از طرح های اولویت دار در استان لرستان که باید مورد توجه قرار گیرد و به سرعت تکمیل شود.

 

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت اقتصاد گردشگری در استان لرستان، اظهار کرد: زمینه های بکری در استان لرستان برای کار اقتصاد گردشگری وجود دارد که در اولویت دولت قراردارد.

 

وی بیان کرد: اقتصاد دیجیتال و اقتصاد کشاورزی از دیگر طرح های دولت برای رفع مشکل اشتغال در استان لرستان است.

 

تقویت اقتصاد روستاها ضروری است

 

آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات روستاها محور در راستای تقویت اقتصاد در روستاها، ادامه داد: تقویت اقتصاد روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستایئان ضروری است.

 

وی با تاکید به اینکه روستاها باید تبدیل به کارخانه های بزرگ تولیدی شوند، افزود: این مهم بستر بهبود اقتصاد خانواده ها، رونق تولید و جلوگیری از پدیده مهاجرت روستائیان است.

 

رئیسی با بیان اینکه مساله اولویت ها برای دولت سیزدهم مهم است، گفت: رفع مشکلات مردم و اقدامات زیربنایی در دستور کار دولت قرار دارد.

 

نیروهای مازاد معضل شهرداری هاست

 

رئیس جمهور با اشاره به مشکل پرداختی حقوق شهرداری های استان، افزود: ام المسائل شهرداری ها، جذب نیروهای مازاد بر اساس رابطه ناسالم و رفاقت بازی است.

 

وی با بیان اینکه شوراهای شهر وظیفه نظارتی دارند، خاطرنشان کرد: رابطه ناسالم در جذب نیرو موجب شده است بخش مهمی از اعتبار شهرداری ها در حوزه پرداخت حقوق هزینه شود.

 

قلعه فلک الافلاک آزاد سازی می شود

 

آیت الله رئیسی با اشاره به مساله قلعه فلک الافلاک، افزود: سپاه استان لرستان برای آزاد سازی این قلعه همت جدی دارند و تکمیل این طرح نیازمند اعتبار است که دولت در راستای تامین اعتبار لازم اقدام خواهد کرد.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید به دست توانای مدیران استان در راستای رفع مشکلات مردم لرستان برنامه ریزی  و اقدام شود.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم به برنامه های دولت امیدوار شده اند، ادامه داد: کار و اقدام مسئولان برای رفع مشکلات مردم و تحقق مصوبات سفر و حفظ امید در دل مردم ضروری است.

 

رئیسی با بیان اینکه مصوبات سفر هیئت دولت در لرستان قابل تحقق است، افزود: وحدت، همدلی، همگرایی و تلاش روز افزون راه تحقق مصوبات سفر است.

کد خبر 1125474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha