زیرساخت ها و امکانات درمانی در قزوین متناسب با جمعیت آن نیست

اعلایی گفت: کیفیت خدمات درمانی ما در استان نسبت به بسیاری از استان ها بیشتر است در حالی که زیرساخت ها و امکانات مراکز درمانی استان نسبت به جمعیت کمتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمد مهدی اعلایی» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)  و روز پرستار، از چند بیمارستان دولتی، غیردولتی و تأمین اجتماعی در قزوین بازدید کرده و با اهداء شاخه های گل از زحمات پرستاران تقدیر کرد.

 

استاندار قزوین در حاشیه این بازدیدها بیان کرد: هدف از حضور ما در این مراکز درمانی خداقوت گویی و تقدیر از پرستاران محترمی است که زحمات بسیاری را در مراقبت از بیماران متقبل می شوند.

 

«محمدمهدی اعلایی» افزود: مباحث و مسائل مربوط به پرستاران در حال بررسی دقیق است و به برآورده شدن خواسته به حق این قشر محترم کمک خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: کیفیت خدمات درمانی ما در استان نسبت به بسیاری از استان ها بیشتر است در حالی  که زیرساخت ها و امکانات مراکز درمانی استان نسبت به جمعیت کمتر است و این مسئله بیانگر این است که کادر درمانی و پرستاران تلاش های مضاعفی را انجام می دهند که همگی ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

کد خبر 1125522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha