آغاز بهسازی مجتمع ۱۹۲ واحدی معلولان آستارا

ودودی از آغاز بهسازی محوطه مجتمع ۱۹۲ واحدی مسکن مهر معلولان شهرستان آستارا خبر داد.

«وحید ودودی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: وضعیت نامناسب محوطه مسکن مهر معلولان آستارا به ویژه در روزهای بارانی برای تردد ساکنین مشکل ایجاد می‌کرد که زیرسازی و شن‌ریزی محوطه آغاز شد.

 

سخنگوی شورای اسلامی بندر آستارا از آغاز احداث کانال برای هدایت‌ آب‌های سطحی این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد و افزود: جدول‌کشی و آسفالت محوطه مجتمع در سال آینده صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان‌اینکه ایجاد فضای سبز و راه‌اندازی تجهیزات ورزشی در مجتمع ۱۹۲ واحدی معلولان در دستور کار شهرداری و شورای شهر است، تصریح‌کرد: عملیات‌های فوق با هدف تامین آسایش، رفاه و رضایت ساکنین مجتمع انجام می‌شود.

 

ودودی انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر را یکی از نیازهای اساسی برای توسعه شهر دانست و گفت: به دنبال توسعه و رفع مشکلات شهر هستیم و باید در کنار یکدیگر در راستای توسعه آستارا گام برداریم.

 

سخنگوی شورای اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه شورا یک تشکیلات جمعی و مشورتی است، افزود: توسعه شهر بدون هم فکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی‌شود.

 

ودودی با بیان‌اینکه برای عمران و آبادانی شهر آستارا نیازمند وحدت و همدلی هستیم خاطرنشان‌کرد: با شناختی که از مردم  آستارا دارم امیدوارم با همدلی آنان به خواسته‌های به حق‌شان جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 1125530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha