موفقیت فضای مجازی سپاه آستارا در جشنواره مالک اشتر

قنبری از موفقیت فضای مجازی سپاه ناحیه آستارا در جشنواره استانی مالک اشتر خبر داد.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: فضای مجازی سپاه ناحیه آستارا در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه و بسیج به عنوان موفق‌ترین رده انتخاب شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه به خاطر کسب این موفقیت از امیر سلیمان‌نژاد مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه به عنوان موفق‌ترین مسئول فضای مجازی در سطح سپاه قدس گیلان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد، افزود: کسب این موفقیت در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف کلی فرماندهی در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۹ بوده است.

 

وی تصریح‌کرد: شناسایی بسیجیان علاقه‌مند و توانمند در عرصه فضای مجازی، برگزاری نشست‌های سواد رسانه در سطح پایگاه‌ها، مسئولیت دادن به خود بسیجیان و برگزاری دوره تربیت مدرس سواد رسانه و ارائه گواهی دوره از مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت است.

 

قنبری گفت: شناسایی ظرفیت‌های بسیار زیاد و جوان‌های فعال فضای مجازی شهرستان، تعامل و همکاری مناسب با خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان، انتشار و انعکاس فعالیت‌های تولیدی ناحیه توسط کانون بسیج رسانه از ضروریت‌های پیشرفت فعالیت معاونت فضای مجازی می‌باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و خاطرنشان‌کرد: دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی تلاش دارند به اهداف خود برسند و ما نیز باید با تربیت سربازانی در عرصه رسانه و فضای مجازی به جنگ آنان برویم تا آنان در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بمانند.

کد خبر 1125533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha