۱۴۷ میلیون تومان صدقه  در بشرویه جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۱۴۷ میلیون تومان صدقه در این شهرستان جمع آوری شده است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم این نهاد بحث توسعه مشارکت های مردمی و ترویج فرهنگ انفاق و مبرات در جامعه است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه با بیان اینکه در حال حاضر تعداد چهار هزار و 556 عدد صندوق صدقات در سطح شهرستان فعال است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 147 میلیون تومان صدقه از محل صنادیق مذکور جمع آوری و بر اساس موازین شرعی با نظارت این نهاد بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: از جمع 147 میلیون تومان صدقات ذکر شده مبلغ 121 میلیون تومان توسط کمیته امداد و مبلغ 27 میلیون تومان دیگر توسط مراکز نیکوکاری در شهرستان جمع آوری شده است و صدقات جمع آوری شده در زمینه مسکن، جهیزیه، درمان و هزینه تحصیلی نیازمندان و مددجویان هزینه می شود.

 

حلوانی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 6 مرکز نیکوکاری در شهرستان بشرویه فعال هستند که در زمینه جذب کمک ها تلاش کرده و کمک های مردمی را بین نیازمندان توزیع می کنند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه مبلغ حلوانی گفت: به منظور هم افزایی خدمات، کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خدمت بهتر به نیازمندان با تعدادی از مؤسسات خیریه شهرستان تفاهم نامه امضاء و از این محل، خدمات بسیار خوبی عاید محرومین شهرستان می شود.

 

 

کد خبر 1125551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha