موسسات قرآنی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارائه کنند

ورقایی گفت: طرح‌های موسسات قرآنی با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، در کمیته استانی بررسی و در صورت مواقفت با جذب اعتبار از مرکز اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست هم اندیشی با مدیران موسسات قرآنی با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، که در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث کرونا برخی از موسسات قرآنی متاسفانه بدلیل مشکلات اجاره بها و تعطیلی کلاس‌های آموزشی مجبور به تعطیلی موسسه شدند و برخی موسسات نیز علی رغم وجود مشکلات فراوان پای کار ایستاده و به فعالیتهای قرآنی خود ادامه دادند.

 

مهدی ورقایی ادامه داد: هم اکنون تفاهم نامه ای از طرف دولت با عنوان کاهش آسیبهای اجتماعی منعقد شده است و جهت جذب اعتبار، موسسات قرآنی می بایست طرحهای خود در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی را ارائه دهند تا ضمن بررسی در کمیته استانی و موافقت با طرح، این جذب اعتبار صورت پذیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات در بخش قرآنی بسیار کم و محدود است ابراز داشت: این‌گونه طرح‌ها و تفاهم نامه ها فرصتی است تا موسسات قرآنی با ارائه برنامه ها و طرح‌های خود بتوانند برنامه های قرآنی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه را برگزار کنند.

 

در ادامه این نشست حاضران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود نسبت به مسائل موسسات قرآنی پرداختند .

کد خبر 1125554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha