تجلیل بچه های کانون «منتظران نور» از پرستاران جهرمی

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» با حضور در بیمارستان جهرم از تلاش های پرستاران و کادر درمان این مجموعه درمانی قدردانی کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز «پرستار» فرصتی است تا از تلاش های شبانه روزی پرستاران و فرشتگان سلامت قدردانی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: تلاش ها و ایثارگری های پرستاران در خدمت به بیماران نشان از انسان دوستی آنان است که در مدت 2 سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا جلوه ای دو چندان داشته است.

 

وی بیان کرد: بدین سبب و به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرستاران، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم فرصت را غنیمت شمرده و روز «پرستار» را بهانه ای برای تجلیل از فرشتگان سپیدپوش حافظ سلامت قرار دادند.

 

نیکجو عنوان کرد: بچه های این کانون در روز «پرستار» با حضور در بیمارستان «پیمانیه» شهرستان جهرم و به پاس خدمات کادر درمان، با تقدیم گل و عرض خدا قوت به آنان، از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که با همراهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم انجام شد، بچه های مسجد با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، از پرستاران قدردانی کردند.

کد خبر 1125557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha