حمایت و دلجویی خادمان رضوی از خانواده های کم برخوردار کرمانشاهی

برآفتابی، گفت: خادمان رضوی به ارائه خدمات در غالب خدمات درمانی، تهیه و توزیع غذا بسته های معیشتی پرداخته و هدف از اجرای این کارها را حمایت و دلجویی از خانواده های کم برخوردار با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به خانواده ها است.

عبدالحمید برآفتابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در بخش درمان، این مرکز با همکاری کانون خدمت رضوی سلامت برای ۱۲۰ نفر از ساکنین منطقه قلعه کهنه ویزیت پزشک، تست فشار خون، قند خون، تزریقات و تحویل دارو به صورت رایگان انجام داده و مبلغ ۱۲ میلیون ریال نیز دارو برای بیماران خاص کم بضاعت تهیه و به آن ها تحویل داده است.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی منطقه شش کرمانشاه افزود: تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰ بسته حمایتی، معیشتی کالا شامل: برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، نمک، ماسک و رب گوجه بین خانواده های کم برخوردار، همچنین، توزیع دو هزار عدد ماسک،۷۵۰ کیلوگرم پیاز و۱۵۰کیلوگرم گوشت گوسفندی اهدایی در قالب صد بسته ۱/۵ کیلویی و تهیه و توزیع یکصد پرس طعام رضوی به افراد نیازمنداز دیگر اقدامات حمایتی خادمیاران رضوی منطقه شش است.

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان، یک دستگاه ویلچیر به یک معلول نیازمند اهدا و یک دستگاه تلویزیون رنگی ۲۱ اینچ به همراه دستگاه دیجیتال نیز به خانواده ای دیگر هدیه شد.
پ

 

برآفتابی تصریح کرد: در بخش لوازم خانگی، ۴۰ تخته پتو و بالش و ۵۰ عدد تشک به نیازمندان اهدا و به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت، بیش از ۱۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان اهداء شده است.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی منطقه شش کرمانشاه  گفت: امیدورام بتوانیم در راستای کمک به نیازمندان همچنان این طرح را ادامه دهیم تا محروم و نیازمندی در جامعه نباشد.

کد خبر 1125580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha