دیدار اعضای کانون شهید صانعی موفق از بیماران بیمارستان شهید بهشتی همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق همدان به همراه حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس از بیماران بیمارستان شهید بهشتی همدان عیادت کردند.

«حجت الاسلام سید سجاد حسینی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اعضای کانون شهید صانعی موفق به همراه حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در بیمارستان‌ بهشتی همدان، با اهدای گل به کادر درمان و پرستاران با آنها دیدار و گفت وگو کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق افزود:  وظیفه داریم که در این روز فرخنده با حضور در بیمارستان‌ از پرستاران و کادر درمان قدردانی کنیم.

 

وی ادامه داد: در دوران  سخت کرونا و وضعیت قرمز استان ، برخی اعضای کانون به صورت جهادی  در بیمارستان های استان حضور یافته و از بیماران کرونایی مراقبت  کردند.

 

وی اظهار داشت: نزدیک به ۲ سال از همه‌گیری بیماری کرونا می‌گذرد که بیشترین سختی و فشار را حوزه سلامت، کادر درمان، پرستاران و پزشکان متحمل شدند.


 
حجت الاسلام حسینی افزود: در این مدت کارکنان حوزه سلامت، بار سنگین این بیماری را به دوش کشیدند تا بیماران را مداوا و درمان کنند.

 

وی ادامه داد: کادر درمان در این مسیر، شهیدانی را تقدیم کردند که علو درجات را برای این شهدا خواستاریم و برای تلاشگران عرصه سلامت و خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنیم.

 

 

 

کد خبر 1125642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha