برگزیدگان مسابقات قرآنی کانون فرهنگی هنری شهید مطهری تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری از تجلیل برگزیدگان مسابقات قرآنی این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه خبر داد.

«قدرت الله مهرآوران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برگزیدگان مسابقات قرآنی کانون فرهنگی هنری شهید مطهری و دارالقرآن مصباح الهدی شهرستان اصلاندوز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری تصریح کرد: این مراسم با حضور امام جمعه شهر اصلاندوز و جمعی از مسئولان شهر اصلاندوز برگزار شد و از فعالان قرآنی این شهر تقدیر شد.

 

وی اعلام داشت: این تشویق می تواند انگیزه ای برای فعالیت های بیشتر در حوزه قرآنی در بین نوجوانان و جوانان شود و تلاش می کنیم تا در رشته های مختلف قرآنی این شهرستان سرآمد باشیم.

 

مهرآوران افزود: کلاس های آموزشی رشته های روان خوانی و روخوانی قرآن کریم به صورت مستمر در این کانون فعال است و نتایج این دوره های آموزشی تجلیل از افتخارآفرینان قرآنی این شهرستان شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری تاکید کرد: این کانون هم اکنون بیش از 480 عضو دارد و 83 برنامه فرهنگی، آموزشی، اردویی، ورزشی و هنری را اجرا کرده و در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در رویداد ملی «فهما» ثبت کرده است.

 

مهرآوران یادآور شد: به همت فعالان این کانون تاکنون بیش از 7 هزار امتیاز را در رویداد ملی «فهما» کسب کرده ایم و تلاش خواهیم کرد تا امتیاز این کانون بیشتر شود.

 

کد خبر 1125678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha