برگزاری دومین رویداد خلاق کارآفرینی در اداره های کمیته امداد شهرستان شیراز

بذرافشان گفت: دومین رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی با حضور ۵۰۰ مددجوی فارغ التحصیل دانشگاهی در ۶ اداره کمیته امداد شهرستان شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 20 آذر) از برگزاری دومین رویداد خلاق کارآفرینی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دومین رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی از 18 آذر و به صورت نیمه حضوری در 6 اداره کمیته امداد شهرستان شیراز آغاز می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: این رویداد که با همکاری فن بازار منطقه ای برگزار می شود تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت و در حوزه اشتغال نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: استارت آپ، استارت آپ ویکند، صندوق های سرمایه گذاری و ... در سالیان اخیر به ادبیات حوزه کارآفرینی وارد شده و امروزه بخش عمده ای از فعالیت های حوزه کسب و کار را به خود اختصاص داده و مزایای قابل توجهی برای کشور نیز داشته است.

بذرافشان تاکید کرد: کشور دارای جمعیتی از جوانان تحصیل کرده است که مشکل بیکاری و کمبود منابع اقتصادی دارند و سرمایه گذاری در حوزه های دانش بنیان و استارتاپ ها با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان تحصیل کرده در توسعه جامعه و حل برخی مشکلات اقتصادی نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در دومین رویداد خلاق کارآفرینی با محوریت صنایع تبدیل کشاورزی و صنایع غذایی می توانند ایده های خود را در این بازه زمانی به اداره مربوطه تحویل دهند و اختتامیه این رویداد نیز اول بهمن برگزار خواهد شد.

بذرافشان اعلام کرد: 500 مددجوی فارغ التحصیل دانشگاهی و دارای ایده، شناسایی شده اند که با مشاوره شغلی و غربالگری آماده حضور در این رویداد هستند.

کد خبر 1125687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha