جلسه هم اندیشی احداث بیمارستان ۵۰ تختخوابی در شهر لاهرود برگزار شد

جلسه هم اندیشی و تفاهم با خیر حوزه سلامت جهت احداث بیمارستان ۵۰ تختخوابی در شهر لاهرود با حضور معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در دفتر امام جمعه لاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جلسه هم اندیشی و تفاهم با خیر حوزه سلامت جهت احداث بیمارستان 50 تختخوابی در شهر لاهرود با حضور معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در دفتر امام جمعه لاهرود برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حسن صفری» در این جلسه، اهمیت ساخت بیمارستان را امری مهم در منطقه دانست و گفت: ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی از نیازهای اساسی منطقه است که به امید خدا و همت خیر عرصه سلامت در آینده ای نزدیک شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود.

 

امام جمعه لاهرود بر ترویج فرهنگ خیریه در حوزه سلامت و استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین در راستای ارتقای سطح سلامت آحاد مردم تاکید کرد و خواستار معرفی خیرین حوزه سلامت و تجلیل از خدمات ارزنده آنان شد.

 

«محمد جعفرزاده» نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: ساخت بیمارستان 50 تختخوابی در شهر لاهرود، تنها بیمارستانی در استان است که هزینه احداث ساختمان، تجهیزات و امکانات آن به صورت کامل توسط خیر حوزه سلامت تامین می شود و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار می گیرد.

 

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید بر هدفمند کردن کمک های خیرین حوزه سلامت، اذعان داشت: امید است در سایه مشارکت ارزشمند خیرین گرانقدر حوزه سلامت شاهد رشد و بالندگی روز افزون همه جانبه حوزه بهداشت و درمان استان باشیم.

 

«مرتضی آدیگوزلی لاهرودی» خیر حوزه سلامت نیز در این جلسه، خاطر نشان کرد: با نیت خیرخواهانه و خدمت به همنوعان و کسب رضای الهی، قصد ساخت یک بیمارستان 50 تختخوابی در شهر لاهرود را دارم.

 

وی افزود: تمامی امکانات و تجهیزات این بیمارستان از جمله دستگاه‌ های پیشرفته ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی، دو دستگاه آمبولانس پیشرفته و سایر تجهیزات پیشرفته لازم را با هزینه شخصی خویش تامین خواهم کرد.

کد خبر 1125696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha