اعزام ۳۶ نفر از اعضای کانون الغدیر آبدانان استان ایلام به مشهد مقدس

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان از اعزام ۳۶ نفر از این اعضای کانون به مشهد مقدس خبر داد.

«محسن سلمانژاد» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: نفرات اعزامي به اردوي زيارتي و سياحتي مشهد مقدس از اعضاي کانون الغدير هستند که براي اولين بار در قالب طرح زيارت اولي به مشهد اعزام شدند.

 

مدير کانون فرهنگی و هنری الغدير شهرستان آبدانان شرکت در برنامه هاي فرهنگي آستان قدس از برنامه هاي اين اردو عنوان کرد و افزود: نفرات اعزامي نيز يک نهار و شام مهمان سفره آقا علي بن موسي الرضا(ع) خواهند بود.

 

وي تصریح کرد: نفرات اعزامي با حمايت هاي خيرين و اعضاي کانون به اين اردوي زيارتي اعزام شدند.

 

سلمانژاد یادآور شد: در راستاي ايجاد نشاط و شادي در بين اعضاي کانون برنامه هاي اردويي، تفريحي و زيارتي همواره در دستور کار برنامه ها و فعاليت هاي سالانه کانون است.

 

وي خاطرنشان کرد: در دو سال اخير به خاطر شرايط کرونا بيشتر فعاليت هاي کرونا در قالب فضاي مجازي دنبال مي شد که درحال حاضر اين برنامه ها با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي از سر گرفته شده است.

 

مدير کانون فرهنگی و هنری الغدير شهرستان آبدانان در پايان خواستار حمايت از برنامه ها و فعاليت هاي کانون در جهت جذب حداکثري قشر جوان و نوجوان به فعاليت ديني و مذهبي در مساجد شد.

کد خبر 1125707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha