جزییات برنامه های هفته پژوهش و فناوری

در هفته پژوهش و فناوری از دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران و فناوران با حضور وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، آیین تجلیل از دانش آموزان و پژوهشگران برتر امروز شنبه بیستم آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و آموزش کشور و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. در این مراسم از دانش آموزان و پژوهشگران برتر تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

بر اساس روزهای هفته پژوهش و فناوری امروز بیستم آذر ماه با نام پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه، زنگ پژوهش در مدارس نواخته شد.

روز یکشنبه 21 آذر ماه روز پژوهش و فناوری، توسعه مرجعیت و دیپلماسی علمی انتخاب شده است که دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و پژوهشگاه ها برنامه های ویژه دارند. 

سومین روز با نام پژوهش و برنامه ریزی، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید انتخاب شده. چهارمین روز پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی که بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در این روز برگزار می شود.

پژوهش، فناوری، علوم انسانی و علوم پایه به عنوان پنجمین روز هفته پژوهش و همچنین ششمین روز را با عنوان بزرگداشت پژوهشگران و فناوری نامگذاری شده است که پژوهشگران و فناوران برتر کشور معرفی می شوند. 

کد خبر 1125720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha