عزم  قرچک برای احداث واحد دانشگاه آزاد اسلامی/ تفاهم‌نامه جدید شهرداری و دانشگاه منعقد می‌شود

فرماندار شهرستان قرچک با ذکر این نکته که عزم شهرستان قرچک برای احداث واحد دانشگاه آزاد اسلامی جدی است، گفت: تفاهم‌نامه جدید شهرداری و دانشگاه منعقد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه تعیین تکلیف احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان قرچک با حضور فرماندار، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، خرمی شریف شهردار، پهلوان افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک و موسوی رئیس دانشگاه آزاد واحد قرچک به منظور بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکار برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های لازم دراینخصوص برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک از عزم راسخ شهرداری و دیگر ادارات برای احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: در گذشته وعده‌های مختلفی برای ساخت این واحد دانشگاهی در منطقه داده شده بود که به دلایل مختلف تا کنون منجر به اجرا نشد، اما در حال حاضر با جدیتی که در مدیریت جدید دانشگاه، شهردار و مسئولان عالی شهرستان وجود دارد امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مطالبه جدی جوانان باشیم.

وی با مهم خواندن شرایط منطقه ای این شهرستان با توجه به همجواری با پایتخت افزود: شهرستان قرچک از جمعیت جوان برخوردار بوده و از طرفی در جوار پایتخت دارای ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، مذهبی و ... است، پس لزوم گسترش مراکز علمی در این منطقه امری ضروری به نظر می‌رسد.

خطیبی ادامه داد: طی نشستی که با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، شهردار و مسئولان دانشگاه آزاد برگزار شد، قرار است تفاهم ‌نامه جدیدی منعقد شود تا هرچه سریع‌تر شاهد اجرای پروژه ساخت این واحد دانشگاهی در بهترین نقطه شهر باشیم، شهرداری آمادگی لازم برای همکاری را داشته و مسئولان شهرستان نیز حمایت‌های لازم را خواهند داشت تا دانشگاه آزاد عملیات احداث را آغاز کند.

فرماندار قرچک در پایان گفت: اکنون نیز این واحد دانشگاهی در قرچک توانسته رشته‌های جدید و مورد علاقه جوانان را جذب کند که به طور حتم با داشتن فضای مناسب و امکانات بیشتر، شاهد رونق بیشتر این مرکز علمی خواهیم بود.

کد خبر 1125733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha