انس و الفت با قرآن روح و روان انسان را از گرد و غبار مادیات پاک می کند

حجت الاسلام محمدی گفت: انس و الفت با قرآن روح و روان انسان را از گرد و غبار مادیات و جاه طلبی و غرور پاک و نور و رحمت الهی را در آن جایگزین می‌کند.

حجت‌الاسلام رهبرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هدایت انسان های مومن و با ایمان از قرآن کریم و مفاهیم و آموزه های الهی سرچشمه می گیرد.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر افزود: جوانان و نوجوانان باید در زندگی با این کتاب آسمانی انس و الفت بیشتری داشته باشید، چرا که تمسک به آیات الهی می تواند شما را در برابر  توطئه های فرهنگی و شوم دشمنان واکسینه نماید.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر آخرت و دنیا را می خواهیم باید با قرآن رفاقت بیشتری داشته باشیم، چرا که آیات نورانی قرآن در رابطه با تمام موضوعات زندگی انسان ها برنامه ارائه داده است.

 

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد:  قرآن کریم شفا است و اثر شفا بخشی آن قطعی است و هر کس به محضر قرآن بیاید و آن را بفهمد و بپذیرد و عمل کند، به طور قطع بیماری های درونی اش از بین می رود و قرآن کریم در قالب های لفظی و معنوی با هدف تربیت و هدایت همواره و همیشگی و سرچشمه هدایت انسان های مومن و با ایمان نازل شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر اظهار کرد: در دنیای معاصر با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام بازگشت به قرآن و تربیت نسل جوان با آموزه‌های قرآنی دارای اهمیت دوچندان است و هر قدر انسان با قرآن مأنوس باشد، به کمال نزدیکتر شده زیرا آیات آن در حقیقت درجات ذات انسان، و مدارج آن نردبان عروج و تکامل است.

کد خبر 1125750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha