معاون حوزه هنری کشور با خانواده شهید «رئوفی فرد» دیدار کرد

معاون راهبری امور استان های حوزه هنری کشور به همراه جمعی از مسئولان خراسان جنوبی با خانواده سرلشکر خلبان شهید «محمدحسین رئوفی فرد» یکی از شهدای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، معاون راهبری امور استان های حوزه هنری کشور امروز (20 آذر) به همراه رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با خانواده سرلشکر خلبان شهید «محمدحسین رئوفی فرد» یکی از شهدای استان دیدار و گفتگو کرد.

 

«میثم مرادی» معاون راهبری امور استان های حوزه هنری کشور در این دیدار با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهدای عزیز با گذشتن از جان خود ریشه انقلاب را پایدارتر و استوارتر کردند و نشان دادن که ایرانی اجازه نمی دهد یک وجب از خاک ایران به غارت برود.

 

خواهر شهید «رئوفی فرد» نیز در این دیدار در خصوص بردار بزرگوارش عنوان کرد: شهید رئوفی فرد معتقد بودند که وطن مانند ناموس انسان است و نباید اجازه داد که دشمن به خودش اجازه تعرض به ایران اسلامی بدهد.

 

«مجید کریمیان» رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: شهید رئوفی فرد یکی از شهدای جوان انقلاب اسلامی است که چه در دوران قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشته است و این امنیت و آرامش را مدیون شهدای عزیز هستیم.

 

گفتنی است: در منزل شهید رئوفی فرد نمایشگاهی از آثار و یادگاری های این شهید بزرگوار برپا شده بود و معاون راهبری امور استان های حوزه هنری کشور از این نمایشگاه بازدید کرد.

 

کد خبر 1125774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha