نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهیدعلی لندی رونمایی شد

نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهیدعلی لندی در پنجاه‌ویکمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد رونمایی شد که به آثار برگزیده‌ تعلق می‌گیرد. به گزارش

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی صبح امروز شنبه 20 آذرماه در آیین افتتاحیه‌ی پنجاه‌ویکمین جشنواره‌ی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با حضور دکتر حسن ملکی ریاست سازمان، حجت‌الاسلام حمید محمدی مشاور عالی ریاست سازمان، محمد علوی‌تبار معاون توسعه‌ی منابع و پشتیبانی سازمان و سبحان قاری (قاری مراسم) به‌عنوان نماینده‌ی دانش‌آموزان رونمایی شد.

این نشست با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان، ‌هنرمندان و دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان و فیلم‌های آموزشی، تعدادی از معلمان شهرستانهای تهران برگزار شد.

دکتر حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پیش از این گفته بود که جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد همان بستر مناسب و شایسته‌ای است که می‌تواند بر محمل هنر و رسانه‌های قوی، اسوه‌های گمنام و بی‌نظیر این سرزمین را شناسایی و در قالب بسته‌های آموزشی و تربیتی در ضیافتی از نور و تصویر و صدا به دانش‌آموزان دوره‌های مختلف مدارس معرفی نماید. لذا شایسته‌ است در این دوره از جشنواره که در آستانه‌ی قرن دوم تجلی خود نیز قرار دارد، به نام و یاد حرکت قهرمانانه‌ی این نوجوان شجاع مزین و زمینه‌ای شود برای توجه بیشتر و بهتر به آثار فاخری که در این زمینه تولید شده‌اند و یا تولید خواهند شد.

شهید علی لندی شاگرد مکتب سردار دل‌ها به‌عنوان الگوی ایثار و شجاعت و فداکاری چندی پیش با جان‌فشانی در نجات جان دو همسایه‌اش به فیض شهادت نائل شد. این نشان قرار است از این پس در جشنواره‌های فیلم رشد به آثار و تولیدات الگوی حوزه‌ی فیلم‌های آموزشی و داستانی این جشنواره تعلق گیرد. این نشان توسط کاظم طلایی طراحی شده و در اختتامیه‌ی پنجاه‌ویکمین جشنواره‌ی فیلم رشد به فیلم شاخص این دوره از جشنواره تعلق خواهد گرفت

کد خبر 1125786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha