حوزه شهرسازی در شیراز جای اقدامات جهادی دارد

اصنافی گفت: حوزه شهرسازی در شیراز جای اقدامات و تصمیمات جهادی دارد و با اصلاح فرآیند ها، سرعت امور بالا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (شنبه 20 آذر) در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز گفت: رفتار مسئولان بر اعتقادات مردم تاثیرگذار است و برای رفع چالش ‌های حوزه شهرسازی در شیراز به تشکیل کمیته تسهیل صدور پروانه و پایان کار نیاز داریم.

شهردار شیراز افزود: شهرداران مناطق مواردی که احساس می ‌کنند ترمز شهرداری شده را باید احصا و رصد کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد و حوزه شهرسازی در شیراز جای اقدامات و تصمیمات جهادی دارد و با اصلاح فرآیند ها، سرعت امور بالا خواهد رفت.

وی با تاکید بر لزوم هدایت امور شهر به سمت الکترونیکی شدن، عنوان کرد: شهر هوشمند دارای ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری است که در حال انجام است و تسریع امور را در پی خواهد داشت.

اصنافی ادامه داد: رسیدن به شهر هوشمند، فرآیندی چندساله است و هر فرآیندی که در هر سازمان یا منطقه انجام می ‌شود باید شفاف و مشخص باشد و با مدیریت هزینه می توان درصد بالایی از هزینه‌ های جاری را کاهش داد.

وی اضافه کرد: نیاز به شکل‌ گیری انبارهای مجازی نیز وجود دارد و کالاها و اموال درون انبارها باید در حد اضطرار و مدیریت بحران باشند.

اصنافی با اشاره به همکاری خوب استانداری فارس و شهرداری شیراز بیان کرد: در بودجه سال آینده از تعریف پروژه‌ های غیرهدفمند باید جلوگیری شود و هر منطقه باید حداقل سه پروژه شاخص عمرانی داشته باشد.

خاطر نشان می شود، در این نشست آئین تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهرداری شیراز نیز برگزار شد و «عبدالصالح رستم زاده» در سمت سرپرست شهرداری منطقه یک، «حسام الدین اسدزاده»، سرپرست شهرداری منطقه چهار، «شهرام سبزیان فرد»، سرپرست شهرداری منطقه 11، «امیر یقطین» در سمت سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی، «علی محمد بهزادفر»، سرپرست اداره کل برنامه و بودجه، «امید گشتاسبی» در سمت سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد، «غلامرضا شریف»، سرپرست سازمان آرامستان ها، «حمیدرضا هاشم پور صادقیان» در سمت سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و «قاسم حسن پور فرد» در سمت سرپرست اداره کل حقوقی شهرداری شیراز معارفه شدند.

کد خبر 1125792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha