دانشگاه امام رضا(ع) ۱۰ کتاب تخصصی را در سال جاری چاپ کرده است

رجوعی گفت: دانشگاه امام رضا (ع) در سال جاری ۱۰ کتاب تخصصی دانشگاهی را در ۵۳۰۰ نسخه چاپ کرده است و در حال حاضر ۲۴ تیم نوآوری در مرکز نوآوری دانشگاه از ایده‌های دانشجویان و اساتید کل کشور استقبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مرتضی رجوعی» در نشست خبری هفته پژوهش که در بنیاد پژوهش هاس ایتان قدس رضوی برگزار شد؛ بیان کرد: این دانشگاه به عنوان پایگاه پژوهشی آستان قدس رضوی، ارتباط تنگاتنگ با بدنه اجرایی فعالیت‌های آستان در بنیاد بهره‌وری موقوفات، هم‌افزایی علمی بین موسسات علمی آستان قدس رضوی و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در دانشگاه، حمایت از پژوهش‌های تقاضا محور و ماموریت گرا و با هدف رفع نیازهای آستان قدس رضوی فعالیت می کند.

 

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: سیاست های پژوهشی دانشگاه ما در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال برنامه‌ریزی شده و در این خصوص 5 سیاست کلی برای دانشگاه تعریف شده است.

 

وی با بیان اینکه این دانشگاه در سال جاری 10 کتاب تخصصی دانشگاهی را در 5300 نسخه چاپ کرده است؛ گفت: در حال حاضر 24 تیم نوآوری در مرکز نوآوری دانشگاه از ایده‌های دانشجویان و اساتید کل کشور استقبال می‌کنند.

 

رجوعی یکی از اتفاقات مهم در این دانشگاه افتتاحیه پنل‌های تخصصی ارتباط دانشگاه با صنعت است؛ افزود: در سال گذشته در حوزه مجلات علمی و تخصصی نیز 4 مجله مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد کسب کرده و دو مرکز تحقیقاتی فناوری های زیستی و مرکز کاربردی و تبلیغ و تربیت دینی به سایر مراکز این دانشگاه افزوده شده است.

 

وی با بیان اینکه در هفته پژوهش از دو اختراع رونمایی و 160 مقاله منتشر می شود؛ افزود: در این دانشگاه پژوهشهای تقاضا محور با رویکرد نیازهای آستان قدس رضوی صورت می گیرد.

 

کد خبر 1125809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha