​نوزدهمین همایش عمری با قرآن برگزارمی شود

خاکی گفت: ​نوزدهمین همایش عمری با قرآن همراه با تجلیل از پیشکسوتان قرآنی تهران برگزار می شود.

«رحیم خاکی» در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: نوزدهمین همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهر تهران (عمری با قرآن ) با حضور جمع محدودی از قرآنیان شهر تهران برگزار می شود.

 

 رییس فرهنگسرای قرآن افزود: برگزاری همایش عمری با قرآن یکی از برندها و مهمترین برنامه های شاخص فرهنگسرای قرآن است که به مدت 18 سال هر سال در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: نوزدهمین همایش عمری با قرآن به دلیل همه گیری کرونا سال گذشته برگزار نشد و به دلیل رعایت حال مهمانان برنامه تاریخ برگزاری مراسم در چند نوبت به تعویق افتاد.

 

خاکی خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به واکسیناسیون عمومی و پایین آمدن آمار ابتلا ، تصمیم گرفتیم به یاری پروردگار و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی این همایش را  روز جمعه 26 آذرماه 1400 در پردیس سینمایی ملت برگزار کنیم.

 

رییس فرهنگسرای قرآن ادامه داد: تجلیل از پنج پیش کسوت قرآنی شهر و یک موسسه فعال قرآنی در این همایش صورت می گیرد. اساتید رشته های مختلف علوم قرآنی از جمله قرائت، داوری،مدیریت، تدریس ، هنر و ... پس از جلسات کارشناسی متعدد انتخاب و دعوت شدند. استاد علی اکبر توپچی، استاد محمد عباسی، استاد مرتضی لبانی، استاد احمد ابوالقاسمی ، استاد عباس اخوین و سرکارخانم عذرا روشندل مدیر موسسه فرهنگی قرآنی نور الزهراء از تجلیل شوندگان نوزدهمین دوره این همایش هستند.

 

خاکی افزود: به دلیل رعایت حال پیش کسوتان عزیز تعداد میهمانان این مراسم بسیار محدود و فقط تنی چند از روسای نهادها و موسسات قرآنی در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

وی یادآور شد: اجرای نوزدهمین همایش عمری با قرآن به عهده استاد ارجمند حاج عباس سلیمی خواهد بود و تلاوت قرآن استاد احمد ابوالقاسمی و ابتهال خوانی آقای حسن خانچی از بخش های دیگر این مراسم است.

 

 

 

کد خبر 1125813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha