رونمایی از کتاب‌ های جایگاه امامت در هفته پژوهش صورت می گیرد

حجت الاسلام روشن ضمیر گفت: در هفته پژوهش رونمایی از کتاب‌های جایگاه امامت، نشست نقد و بررسی مولفه‌های جهانی شدن از منظر اسلام، نشست علمی بررسی اجاره موقوفات، وبینار تحولات فرهنگی و سیاسی سوریه، و درآمدی بر دانش قرآن توسط این دانشگاه صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد ابراهیم روشن ضمیر» در نشست خبری هفته پژوهش سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، بیان کرد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی یک موسسه آموزشی است و پژوهش های این دانشگاه محصولات دانشجویان و پایان نامه‌های آنان است.

 

معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه دانشگاه علوم اسلامی رضوی نخستین دانشگاه تلفیقی بعد از انقلاب اسلامی است که در آن هم دروس دانشگاهی و هم حوزوی تدریس می شود؛ افزود: لذا افرادی که در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند واحدهای سنگین و زیادی را باید پاس کنند.

 

وی گفت: در دانشگاه ما بیشتر بر سه عرصه وقف و نذر، زیارت و معارف رضوی تاکید دارد از اینرو آثاری چون ارزشهای انسانی در سیره و گفتار امام رضا(ع)، مهندسی قرارداد اجاره موقوفات، تبیین جایگاه امامت، منتشر شده است؛ همچنین با محوریت شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی کتابی 8 جلدی تدوین می شود که 4 جلد آن آماده چاپ است.

 

حجت الاسلام روشن ضمیر اظهار کرد: در هفته پژوهش رونمایی از کتاب‌های جایگاه امامت، نشست نقد و بررسی مولفه‌های جهانی شدن از منظر اسلام، نشست علمی بررسی اجاره موقوفات، وبینار تحولات فرهنگی و سیاسی سوریه، و درآمدی بر دانش قرآن توسط این دانشگاه صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1125814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha