نماینده ولی فقیه در استان کرمان با خانواده شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی در راین دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با خانواده شهیدان سادات حسینی از شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی در راین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شنبه(۲۰ آذر) با خانواده شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

 

 

در این دیدار که دکتر محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، علی بابایی، فرماندار، سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین کرمان و مسئولین راین حضور داشتند، از والدین شهیدان سادات حسینی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

شهیدان سیده مهدیه و سیده فاطمه سادات حسینی تنها دختران خانواده سیدمحمد سادات حسینی بودند که در حادثه تشییع شهید سلیمانی به خیل شهدا پیوستند.

 

 

امام جمعه کرمان در این دیدار روحیه قوی پدر این دو شهیده را که خود بردار شهید و از جانبازان دوران دفاع مقدس است؛ ستودنی دانست.

 

 

 

 

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با بیان اینکه روحیه پدر این دو شهیده در همان روزهای نخست ما را شگفت زده کرد؛ افزود: من این روحیه را در صحن علنی مجلس و در دفتر مقام معظم رهبری نقل کردم که چگونه پدری که هر دو دختر خود را از دست داده اما اعلام می کند، همه فرزندان و خانواده ام را فدای یک تار موی رهبری می کنم.

 

 

 

 

 

گفتنی است، این دیدار به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی انجام شد.

 

 

راین در حادثه تشییع شهید سلیمانی چهار شهید تقدیم کرده است؛ علاوه بر شهیدان سادات حسینی، شهیده فریبا شریعت زاده میرحسینی و کرمعلی قریه میرزایی دیگر شهدای این حادثه هستند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1125822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha