برگزاری مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) در رشت؛  تقدیر از خبرنگار و مدافع سلامت گیلان

مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و تقدیر از سارا ناصری خبرنگار و مدافع سلامت گیلان به همت بسیج رسانه استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار امروز (شنبه، ۲۰ آذر) با حضور اعضای شورای شهر رشت، مسئول بسیج رسانه گیلان، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

 

«اشرف جنایتی» در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه اولین کلام روشنگرانه حضرت زینب(س) زمانی بود که از میان اجساد شهدای کربلا می‌گذشت افزود: حضرت زینب(س) فرمود خدایا این قربانی را از ما قبول کن و به راستی اگر چنین سخنی را امروز ما نمیشنیدبم دشمن موضوع کربلا را تحریف می‌کرد.

 

عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه دستگاه بنی امیه اصرار بر معرفی کردن اسرای کربلا به عنوان خروج کننده و شورش کننده را داشت تصریح کرد: در اینجا نقش تبیین کردی حضرت زینب (س) برای مردم مشخص می‌شود و ایشان وقتی وارد کوفه شدند با زبان حضرت امیرالمومنین علی (ع) با آنان سخن گفت.

 

وی دروغ پردازی و انواع اهانت به اسرا و شهدای دشت کربلا را تنها گوشه ای ظلم یزیدیان علیه امام حسین(ع) و یارانش ذکر کرد و اظهار داشت: اگر با سیره اهل بیت عصمت و طهارت آشنا بشویم به راحتی می‌توانیم راه حق را پیدا کنیم و این در گرو اتصال هر چه بیشتر با این بزرگان است.


«سارا ناصری» مدافع سلامت استان گیلان نیز در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) عنوان کرد: از جامعه خبری و اصحاب رسانه که لحظات پرتلاطم بحران کرونا را با قلم دوربین به تصویر کشیدند تا حماسه بزرگ مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار شود تشکر می‌کنم.

 

این خبرنگار پرتلاش استان گیلان اضافه کرد: امیدوارم در جنگ روایت‌ها ابرهای مصلحت اندیشی را همچون بانوی یگانه کربلا حضرت زینب(س) کنار بزنیم و نگهبان آگاهی مردم باشیم.

 

خبرنگار خبرگزاری تسنیم گیلان در پایان رسالت مدافعان سلامت و پرستاران را در شرایط حساس کنونی را حضور گسترده در صحنه مبارزه با کرونا دانست خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت ما غریبانه به شهادت رسیدند به امید روزی که روایتگر خبر ظهور باشیم؛ تا سر به بدن باشد، این جامه کفن باشد.


به گزارش خبرگزاری شبستان، اجرای ترانه‌های انقلابی، سخنرانی مذهبی، انجام مولودی، پخش کلیپ مدافعان سلامت و شهیده نرجس خانه‌ای زاده اولین شهید مدافع سلامت گیلان، تجلیل از خانواده‌های مدافع سلامت استان، تجلیل از پرستاران نمونه گیلان، اعلام برگزیدگان مسابقات ورزشی بسیج از جمله بخش‌های متنوع این برنامه بود.

 

کد خبر 1125824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha