پرستاران آستارایی تجلیل شدند

با اهدای شاخه‌های گل به پرستاران، از این قشر ایثارگر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در بندر آستارا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرپرست فرمانداری آستارا امروز(شنبه، ۲۰ آذر) به همراه فرمانده سپاه ناحیه، سرپرست شهرداری، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان حضور یافتند و ضمن عرض خدا قوت به پرستاران، با اهدای شاخه‌های گل از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کردند.

 

«سید سعید میرقربانی» در حاشیه این آیین با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار،اظهارکرد: مهمترین ویژگی حضرت زینب کبری (س) صبر و حفظ حیا در مواجه با مشکلات بود و پرستاران در برخورد با بیماران، این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند و باید از این قشر به صورت مادی و معنوی حمایت شود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌‌اینکه پرستاران در اعتلاء و تقویت نظام سلامت نقش ویژه دارند، افزود: این قشر در ایام کرونا به وظایف خود، به خوبی عمل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه پرستاران افرادی دلسوز، زحمتکش و بی‌ادعا هستند، تصریح‌کرد: بزرگترین افتخار قشر پرستار، نام گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است.

 

میرقربانی گفت: جامعه سلامت ما بدون توجه به جامعه پزشکی و پرستاری راه به جایی نمی‌تواند ببرد و کار پرستاران در مراقبت از بیماران نزد خدا اجر و پاداشی والا دارد.

کد خبر 1125829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha