خدمات رسانی به مردم پاسخ دادن به "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: خدمات رسانی به مردم پاسخ دادن به "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) است و با خدماترسانی نشان خواهیم داد که این ندا در طول تاریخ بی پاسخ نمی ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لایینی» امروز(20 آذر) در آیین پایان یافتن ممیزی املاک شهر نکا اظهار کرد: مردم نیازمند توجه، همکاری و کمک مسئولان هستند و نمی توان مردم را تنها گذاشت و باید برای رفع مشکلات و معضلات مردم وارد صحنه شویم.

 

امام جمعه نکا افزود: خدمات رسانی به مردم پاسخ دادن به "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) است و هر چقدر برای مردم تلاش کرده و به این ولی نعمتان کمک کنیم؛ کم است و باید همه تلاش و همت ما معطوف به مردم به رفع مشکلات آنان باشد.

وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از موراد مشکلات فراوان است و شاید نتوان همه مردم را راضی نگه داشت اما باید به اندازه توان تلاش کنیم و برای رفع مشکلات پیشگام باشیم.

 

فرماندار نکا هم در سخنانی اظهار کرد: آموزش به مردم از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا باید برای توانمندسازی اقشار مختلف مردم تلاش شود.

«عبدالجواد توحیدی مقدم» افزود: آموزش و فرهنگ سازی در بخش های مختلف جامعه برای شهروندان مساله مهمی است که نباید فراموش شود و فقط در بخش درآمدزایی به مسائل توجه نکنیم بلکه دقت شود که شهروندان از فرهنگ مناسب شهروندی برخوردار بوده و در این بخش متعالی شوند.

 

وی یادآور شد: ما زنجیره های جدای از هم نیستیم که جزیره ای عمل کنیم؛ بلکه همه در یک جامعه و با هم زندگی می کنیم و لذا باید با اتحاد و وحدت برای پیشبرد امور تلاش کرده و برای رشد و توسعه شهر گام برداریم.

کد خبر 1125837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha