لزوم افزایش تعداد رشته های مسابقات قرآنی «مدهامتان»

خراشادی زاده گفت: افزایش رده سنی، تعداد رشته های مسابقه و جوایز باعث پیشرفت مسابقات قرآنی «مدها متان» و افزایش شرکت متقاضیان در این مسابقات می شود.

«مطهره خراشادی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شرایط کنونی می تواند باعث جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد شود.

 

داور مسابقه قرآن کریم «مدهامتان» در ادامه بیان کرد: برگزاری این مسابقات باعث بهتر شدن روحیه جوانان و نوجوانان در جامعه می شود و این فرصت را به جوانان و نوجوانان می دهد تا خود را محک بزنند.

 

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم«مدهامتان» باعث انگیزه گرفتن جوانان و نوجوانان می شود، گفت: تعیین جایزه چشم گیر برای نفرات برتر باعث شرکت مضاعف و جدی گرفتن این مسابقات توسط جوانان و نوجونان می شود.

 

خراشادی زاده عنوان داشت: افزایش رده سنی و تعداد جوایز در رشته های مختلف باعث پیشرفت مسابقات قرآنی «مدها متان» و افزایش شرکت متقاضیان در این مسابقات می شود و امیدواریم تعداد رشته های این مسابقات افزایش پیدا کند.

 

داور مسابقات قرآن کریم «مدهامتان» در پایان گفت: مسابقات قرآنی «مدها متان» در جامعه می تواند بازتاب خوبی داشته باشد و باعث تربیت نسلی قرآنی شود که بتواند به تحقق گام دوم انقلاب بر پایه قرآن کریم کمک کنند.

کد خبر 1125843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha