ارسال ۵۲۶ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان

بهمئی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، یک رویداد بی‌نظیر رسانه ای در داخل کشور است گفت: ۵۲۶ اثر در ششمین دوره جشنواره دریافت کرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سجاد بهمئی» شامگاه (شنبه ۲۰ آذر) با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان اظهار کرد: ۵۲۶ اثر در ششمین این دوره از جشنواره دریافت شده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه این جشنواره حضور فرهیختگان رسانه استان را فراهم کرده است افزود: امیدواریم که در ایستگاه ششم، این جشنواره بتواند، بیش از پیش، بدرخشد.

 

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، یک رویداد بی‌نظیر رسانه ای در داخل کشور است اضافه کرد: در این جشنواره آثار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای حضور دارند و آثار رسیده به جشنواره نیز در ۹ قالب و ۱۱ محور‌ تقسیم بندی شده است.

 

بهمئی تصریح کرد: در مجموع تمام آثار این جشنواره، توسط پنج نفر از اساتید توانمند عرصه رسانه استان، در بخش‌های مختلف داوری می شود.

 

وی درباره جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره دهه اول دی‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد و تلاش ما این است که بتوانیم اختتامیه جشنواره را به صورت حضوری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان یاد آور شد: برترین های جشنواره پس از داوری طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1125857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha