پرستاران فرشتگان الهی بر روی زمین هستند

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در دوران های مختلف، علی الخصوص در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، پرستاران عزیز ایثار و جانفشانی کردند، گفت: پرستاران فرشتگان الهی بر روی زمین هستند که اعمال آنها مورد قبول خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه دهلران، در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان دهلران ضمن تیریک  ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار کرد: فضائل و سجایا و معرفت دینی حضرت زینب(س) باعث زینت اسلام شده است و ولایتمداری از مهم ترین عبادت های حضرت زینب کبری(س) بود.

 

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» با گرامی داشت  یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت و اولین شهید مدافع سلامت استان شهید «منصور جاوید پور»، گفت: در ایام کرونا علی رغم مشکلات، کمبود ها و تحریم ها، همه ما دیدیم که پرستاران برای نجات جان انسان ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 

وی ضمن تقدیر از کادر درمان و پرستاران، افزود: پرستاران عزیز حقوقی بر گردن همه ما دارند و می طلبد مسئولان پیگیر رفع مشکلات این قشر زحمت کش و مدافعان سلامت باشند، از دولت محترم هم انتظار داریم درخصوص وضعیت استخدامی پرستاران عزیز توجه و عنایت ویژه ای داشته باشند.

 

امام جمعه دهلران  گفت: باتوجه به وسعت شهرستان و وجود شرکت های متعدد کارگری انتظار داریم مسئولان استانی برای توسعه و تجهیز بیمارستان و ایجاد بیمارستان تخصصی در شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند چرا که امکانات موجود بیمارستان باتوجه به بعد مسافت تا مرکز استان جوابگوی این بیماران این شهرستان نیست.

 

وی ضمن تقدیر از رئیس پیشین بیمارستان شهدا دهلران گفت: دکتر احمدی در دروان کرونا تلاش های زیادی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی کردند که همه مردم دهلران قدردارن زحمات و تلاش های شبانه روزی این وی هستند و سرپرست جدید سرکار خانم نیازی نیز در این مدت تلاش های خوبی برای خدمت رسانی به بیماران داشته است که جای تقدیر دارد.

کد خبر 1125863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha