اکران رایگان فیلم «منصور» در کانون خاتم الانبیاء(ص) بیرجند

به همت کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) بیرجند فیلم «منصور» برای اعضا و فعالان این کانون به صورت رایگان اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، اکران رایگان فیلم «منصور» به همت کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) مسجد حضرت محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم بیرجند انجام می‌شود.

 

بر این اساس،‌ فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء، دوشنبه (۲۲ آذر) ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با حضور در مسجد، می‌توانند به تماشای این فیلم بنشینند.

 

گفتنی است، فیلم منصور روایتگر بخشی از داستان زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملا ایرانی است که در آن بخش‌های ناگفته از هشت سال دفاع مقدس نیز روایت شده است.

 

فیلم درباره تلاش‌های منصور ستاری طی سال‌های جنگ برای مجهز کردن نیروی هوایی ارتش ایران است. او که فرماندهی این نیرو را بر عهده دارد، به قول خودش ارتش لشکری شده که سلاحی ندارد. ستاری به دنبال هواپیما و ادوات جنگی به درد بخور است تا بتواند نیروی هوایی را مجهز کند اما با تحریم‌هایی رو به رو است که باید خودش شخصا آنها را حل و فصل کند. در این میان دلالان هم هستند که چوب لای چرخ او می‌گذارند و از همه بدتر، خودی‌های داخل نظام هستند که چشم دیدن او را ندارند و دل خوشی از فرماندهی او نیز ندارند.

 

 

 

کد خبر 1125871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha