کارگری که برای خدا و رونق تولید گام برمی‌دارد الگوی برای جامعه کارگری است

حجت الاسلام جباری گفت: کارگری که برای خدا و رونق تولید گام برمی‌دارد الگوی برای جامعه کارگری است و باید از این کارگر الگوبرداری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت‌الاسلام « سیدعربعلی جباری » امروز(20 آذر) در جمع کارگران و پرسنل بهپاک و مدیر عامل بهپاک بهشهر و مسئولان اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل سعادت، داشتن الگوست و حضرت محمد(ص) بهترین الگو برای ما و سعادت دنیا و آخرت ماست.

امام جمعه بهشهر افزود: پیامبر اکرم به دلیل دارا بودن اخلاق پسندیده، تربیت اسلامی، استفاده از منابع انسانی و همت بلند این پیامبر الگوی مناسبی برای ماست که باید از ایشان در زندگی الگوبرداری شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کارگری که برای خدا و رونق تولید گام برمی‌دارد و تلاش دارد الگوی مناسبی است که با وقت شناسی و زمان شناسی کار برای رضای خداوند را در دستور کار خود دارد.

حجت الاسلام جباری اظهار کرد: بهپاک تنها امید بهشهر و مردم بهشهر است و توسعه و رونق این واحدتولیدی نیاز بهشهر و مردم بهشهر برای توسعه اقتصادی است.

 

 

وی یادآور شد: خدمت برای خلق خدا و رضایتمندی مردم از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد و امروز مدیرعامل بهپاک بهشهر با تبدیل وضعیت کارگران شوق و شادی را به خانواده ها و کارگران هدیه کرد که باید قدردان چنین خدمتی باشیم.

 

 

«صادق جایروندی» افزود: مجوز از توسعه ملی و توسعه بهشهر اخذ و تلاش شد تا حدود 150 نفر تبدیل وضعیت شوند که مجوز صادر شد و 150 نفر تبدیل وضعیت شدند.

مدیرعامل بهپاک هم در این مراسم گفت: مشکل عمده کارگران و پرسنل بهپاک روزمزد بودن و پیمانکاری بودن برخی از پرسنل بوده که با رایزنی‌ها و اخذ مجوز تبدیل به قراردادی شدند.

 

 

وی اظهار کرد: کارگران روزمزد ممکن است که مدت 10 سال روزمزد و پیمانی باشند که 10 سال را 50 درصد بیمه سختی و زیان‌آور کار را خود کارگر و 50 درصد بیمه را شرکت پرداخت می‌کرد که با رایزنی انجام شده اجرایی شد همه حق بیمه توسط شرکت پرداخت شود تا انگیزه بیشتری برای کار ایجاد شود.

کد خبر 1125873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha