رایزنی مدیرکل امداد مازندران برای خانه دار شدن مددجویان

حجت الاسلام عالیشاه از تلاش برای تامین ودیعه مسکن بیش از هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد مازندران خبر داد و گفت: همچنین ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۰آذر) در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در مازندران 79 هزار و 900 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: در کمیته امداد ۵ هزار و ۴۰۰ خانواده مستاجر داریم، ودیعه مسکن به ۵۰ میلیون تومان و اجاره خانه به ۲ میلیون تومان رسید که بسیار سنگین است، انتظارمان همکاری لازم است تا خانواده‌ها سرپناه داشته باشند و به آرامش برسند، امید آنکه با همکاری و تعامل مسئولان استانی به یکدلی و اتحاد رسیده و برای مددجویان امنیت به ارمغان بیاوریم.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این دیدار در خصوص پیگیری مشکلات محرومین و بحث مشکل پرداخت جریمه ماده ۱۰۰ در ساختمان هشت واحدی رامسر طرح موضوع کرد و خواستار شد: این هشت واحد سکن مددجویی از تخفیف ویژه در بحث ماده ۱۰۰ بهره مند شوند.

 

 

وی همچنین به مشکلات ساختمان اداری کمیته امداد در شهر کلاردشت اشاره و اظهار امیدواری کرد: با همکاری استانداری و فرمانداری کلاردشت یک مکان مستقل اداری با هدف تکریم ارباب رجوع و جامعه هدف کمیته امداد برای کمیته امداد کلاردشت ایجاد شود.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به ساختمان ۱۴ واحدی شهرک نگین شهرستان نکا، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید مسکن و شهرسازی استان طی مزایده‌ای اقدام به فروش این ساختمان‌ها کرده است، کمیته امداد نیز طی ارسال نامه‌ای به استاندار اعلام آمادگی خود جهت خریداری این واحدها را مطرح کرد.

 

 

وی خطاب به معاون سیاسیف امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: انتظار می رود با دستور استاندار مازندران و حذف تشریفات اداری این ساختمان ها در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار داده شود.

 

 

 

حجت الاسلام عالیشاه به ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

 

کد خبر 1125879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha