خاطره شنیده نشده از پدر حاج مهدی سلحشور/تربیت فرزندان را به خدا و اهل بیت (ع) بسپارید

همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه پویش ملی کتابخوانی مثبت سه گفتگوی صمیمانه ای با حضور مهدی سلحشور و مهدی رسولی از مداحان برجسته و ذاکران اهل بیت علیهم السلام صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه پویش ملی کتابخوانی مثبت سه با محوریت تشویق خانواده های ایرانی به فرزندآوری و آثار و برکات خانواده پرجمعیت گفتگوی صمیمانه ای با حضور مهدی سلحشور و مهدی رسولی از مداحان برجسته و ذاکران اهل بیت علیهم السلام صورت گرفت.

 

بنا بر این گزارش سلحشور در پاسخ به این سوال که آیا خانواده اش پرجمعیتی است؟ و چطور با فرزندان خود ارتباط برقرار می کند؟ گفت: چهار فرزند دارم که با ازدواج دو پسر دوقلویم علی اصغر و علی اکبر خداوند به ما دو عروس داد  همچنین یک دختر سه ساله و یک پسر یک ساله نیز در خانه دارم. در خانه ما حس صمیمانه و دوستی بین فرزندان حاکم است و اگر از تمام فرزندانم سوال کنید که رابطه شان با من چطور است بی شک میگویند نزدیکترین رفیق ما پدرمان است.

 


بنابر این گزارش مهدی رسولی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام با بیان این مطلب که خداوند متعال دو فرزند به من عطا کرد گفت: آقا محمد‌جواد  شش ساله و فاطمه ۴ ساله دو موهبت الهی هستند که حس پدر بودن را نمی توان با هیچ حسی تشبیه کرد.

 

وی افزود: کسانی که در فضای فرهنگی و تربیتی سرکار دارند به واسطه ارتباط با افراد جوان و نوجوان حس پدری را خیلی زود درک می کند.انسان وقتی پدر می شود بزرگ شده و تا وقتی پدر نشود خیلی از مفاهیم عاطفی و معنوی را نمی فهمد.

 

 


 

سلحشور ادامه داد: برخی معارف و سخنان گوهر بار از زبان علما و اندیشمندان شنیده می شود  اما گاهی یک حرف پر مغز از یک بی سواد بر دل انسان می نشیند. پدرم انسان بی سوادی بود اما خداوند سخنانی را بر دهانش می‌گذاشت که هم اکنون میفهمم چقدر پرمغز و ارزشمند است.

 

وی افزود: خانواده ما بسیار پر جمعیت بود رفیق پدرم همیشه خورده می گرفت که چطور می خواهید این بچه ها را تربیت کنید این پیرمرد بی سواد در جواب می گفت اگر قرار است خدا و اهل بیت علیهم السلام فرزندانم را تربیت کنند صد فرزند هم داشته باشم مهم نیست اما اگر بخواهم خودم  تربیت شان کنم من از عهده  خودم هم بر نمی آیم.

 

 

کد خبر 1125888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha