مروجان کتاب و کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

سرپرست اداره کل کتابخانه‌ های عمومی چهارمحال و بختیاری با هدف تشویق خادمین عرصه کتاب و تقدیر از عملکرد مروجان کتابخوانی، از تلاش های رئیس کانون خدمت رضوی کتاب استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد فرهادی» با هدف تشویق خادمین عرصه کتاب و تقدیر از عملکرد مروجان کتابخوانی، ضمن حضور در دانشگاه پیام نور شهرکرد و بازدید از کتابخانه این دانشگاه، از تلاش های «راضیه بقایی»، رئیس کانون خدمت رضوی کتاب استان تجلیل و عملکرد این کانون را قابل تقدیر عنوان کرد.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انجام فعالیت های مشترک با سایر مراکز فرهنگی در راستای انس هر چه بیشتر مردم با کتاب، از جمله اهدافی است که اداره کل کتابخانه ها از آن حمایت می کند و خوشبختانه با رویکردی مشترک شاهد تحقق فعالیت های مشارکتی با کانون خدمت رضوی کتاب استان هستیم.

 

بر اساس این گزارش در ادامه دکتر «حمید رضایی» نیز ضمن تقدیر از تلاش های رئیس کانون خدمت رضوی کتاب استان، به ارزش حضور کتابداران آگاه در کتابخانه ها و رسالت آنها در مشاوره و معرفی کتاب های صحیح به مخاطبین اشاره کرد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور شهرکرد افزود: قطعا معرفی کتاب های درست به مراجعین می تواند زمینه ایجاد یک سیر مطالعاتی راهبردی در فرد را ایجاد کند، سیری که همچون فانوسی انسان را در مسیر صحیح زندگی هدایت می کند و اینجاست که ارزش کتابداران و نقش تهیه و تزریق کتاب های مفید، جذاب و کاربردی به کتابخانه ها مشخص می شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه در ادامه «راضیه بقایی»، رئیس کانون خدمت رضوی کتاب چهارمحال و بختیاری، با تشکر از نگاه فرهنگی، مساعدت و همراهی صمیمانه اداره‌ کل کتابخانه های عمومی استان و تشکر از همکاری رئیس دانشگاه پیام نور شهرکرد با کانون خدمت رضوی کتاب استان، این رویکرد تعاملی و فرهنگی اداره ‌کل کتابخانه ها و دانشگاه پیام نور را موجب دلگرمی دانست.

 

کد خبر 1125922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha