جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک باید در سطح بین‌المللی برگزار شود

قائمیان با بیان اينکه جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ باید از سطح ملی به بین‌المللی ارتقا پیدا کند گفت: این جشنواره می‌تواند نقش اندیمشک در دوران دفاع مقدس را به جهانیان نشان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فرهاد قائمیان» شب گذشته در نشست با فرماندار اندیمشک که پیرامون تبدیل جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ از سطح ملی به بین‌المللی برگزار شد، با بیان اينکه این جشنواره باید به سطح بین‌المللی ارتقا پیدا کند اظهار کرد: این جشنواره می‌تواند نقش اندیمشک در دوران دفاع مقدس را به جهانیان نشان دهد.

 

داور بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک افزود: با تبدیل شدن این جشنواره از ملی به بین المللی، تحول بزرگی رخ خواهد داد و چهارم آذر، روز مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در سطح جهان مطرح می‌شود.

 

وی نام اندیمشک را مقدس دانست و اذعان کرد: در پی دغدغه فرماندار اندیمشک، ما تمام تلاش خود را در جهت بين‌المللی کردن این جشنواره به کار خواهیم گرفت.

 

«پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک نیز تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، زنده نگه‌داشتن یاد دفاع مقدس به ویژه حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در روز چهارم آذر است.

 

کد خبر 1125940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha