برپایی بازارچه کارآفرینی خادمیاران رضوی در امامزاده قاسم(ع) بابل

خدادادی گفت: بازارچه کارآفرینی با رویکرد اشتغال و تولید توسط خادمیارانکانون تخصصی بانوان وخانواده در امام زاده قاسم ( ع) بابل بر پا شد.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به همت والای بانوان خادمیار در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: این خادمیاران به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به ویژه ایام ولادت ائمه معصومین(علیهم السلام) در قالب پویش هایی با محوریت آستان مقدس امام زاده قاسم(ع) بابل به محرومین خدمت رسانی می کنند.

 

 

مسئول کانون تخصصی بانوان وخانواده شهرستان بابل از برپایی بازارچه کارآفرینی توسط کانون بانوان و خانواده در شهرستان بابل خبر داد و افزود:  به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، بازارچه کارآفرینی با رویکرد اشتغال و تولید توسط خادمیاران کانون های خدمت رضوی بانوان و خانواده در امام زاده قاسم ( ع) بابل بر پا شده است.

 

وی بیان کرد: در این بازارچه کارآفرینی غرفه‎ های پرورش گل و گیاه تزئینی و آپارتمانی، مواد غذایی، کیک و شیرینی، انواع ترشی محلی، انواع آش های سنتی، بسته بندی و فرآورده‎ های مواد غذایی، ملیله دوزی، چادر دوزی، زیور آلات دست ساز، کاموا دوزی، صنایع دستی و هنری، سفال و ... در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

 

 

خدادادی با بیان اینکه ۹۵ درصد تولیدات این بازارچه محصول تلاش خود بانوان کارآفرین بوده است، گفت: آشنایی خادمیاران و بازدید کنندگان با انواع مشاغل، شناسایی توانایی آنها، همکاری در کار جمعی و ابتکاری با توجه به وضعیت نامناسب اشتغال می توانند حتی با حداقل ها نیز برای خود کسب و کار راه بیندازند را مهمترین هدف برپایی این بازارچه بود.

 

وی همچنین درخصوص فعالیت های دیگر این کانون‎ ها اشاره کرد و افزود: خادمیاران با کمک خیرین در بحث اعزام زائر اولی‎ ها، توزیع سبد کالا، جهیزیه، اهدای پوشاک، کارآفرینی و  ایجاد اشتغال، فرهنگی، آموزش درسی بصورت آنلاین، یاری گر خانواده‎ های نیازمند شدند.

  

خدادادی یادآورشد: این کانون در حوزه کارآفرینی و اشتغال در زمینه قالی بافی و خیاطی بصورت آموزش رایگان به همراه مدرک فنی و حرفه ای از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۶ نفر اشتغال در منزل ایجاد نموده است. 

کد خبر 1125946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha