مسابقه عکاسی «شب یلدا» توسط کانون آیت الله کاشانی برگزار می شود

مسابقه عکاسی «شب یلدا» به میزبانی کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر ویژه بچه های کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه عکاسی «شب یلدا» به میزبانی کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر ویژه بچه های کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: شب یلدا یکی از آیین های سنتی ایرانیان است و این مراسم در گذشته با گردهم آمدم خانواده ها و اقوام برگزار می شده که متأسفانه این سنت دیرینه کمی کمرنگ شده است.

 

وی ادامه داد: به منظور احیاء این سنت دیرینه و پاسداشت این آیین سنتی، کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخشهر مسابقه عکاسی «شب یلدا» را برگزار می کند.

 

شاه قلیان گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند از دورهمی خود در شب یلدا با گوشی موبایل عکس گرفته و برای ما ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: علاقمندان باید عکس های شب یلدا خود را به آدرس Kanoon_kashani@ ارسال کنند.

 

وی بابیان اینکه این مسابقه عکاسی از ۲۹ آذر الی ۵ دی ادامه دارد گفت: به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

کد خبر 1125960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha