توسعه صندوق های قرض الحسنه با کمک خیرین در دستور کار

سردار قاسمی گفت: توسعه صندوق های قرض الحسنه با کمک خیران در دستور کار است و در همین راستا بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۲۱ آذر) در رزمایش کمک های مومنانه و اهدای جهیزیه و بخاری بین نوعروسان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با اشاره به جایگاه انفاق و احسان اظهار کرد: بسیاری از افراد جامعه سرمایه دار هستند اما نمی توانند انفاق کنند و خداوند این نعمت را از آنان گرفته است.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند در کمک های مومنانه به انسان وسعت رزق و پاداش می دهد، بیان کرد: پیامبر(ص) فرمودند: «هر كه یک درهم در راه خدا بدهد، خداوند برايش هفتصد ثواب مى نويسد.»

 

وی ادامه داد: خدمت به جامعه و نیازمندان باید صادقانه و رنگ و بوی خدایی داشته باشد.

 

سردار قاسمی با اشاره به تداوم نهضت کمک های مومنانه و توانمندسازی افراد، تصریح کرد: توسعه صندوق های قرض الحسنه با کمک خیران در دستور کار است و در همین راستا بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد همکاری دارند.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به لزوم کمک خیران برای تکمیل مسکن محرومان روستایی و انتقال زیرساخت ها و انشعابات به منازل نیازمندان اشاره و بیان کرد: باید همگان برای توسعه فرهنگ قناعت و همدلی و مواسات و تکیه بر توان داخلی در سطح جامعه تلاش کنیم.

 

وی افزود: انفاق و کمک مومنانه راهبرد بزرگی در اسلام است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب آن را در سطح جامعه پیاده کردند.

 

کد خبر 1125980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha