برگزاری جام فوتسال گرامی داشت «شهید سلیمانی» در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو از برگزاری جام فوتسال ویژه گرامی داشت «شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقه فوتسال ویژه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه این مسابقات با شعار «با شهادت تا شهادت» برگزار شده است، افزود: این دوره از مسابقات یادواره شهید مدافع سلامت «داوود علیان» و گرامی داشت شهید مدافع حرم «سردار قاسم سلیمانی» برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: فراخوان این دوره از مسابقات ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم توسط کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اعلام شده است.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه جام فوتسال مسجدی ها در جهرم همزمان با روز «پرستار» آغاز شده است، عنوان کرد: اختتامیه این مسابقات همزمان با سالروز شهادت «سردار قاسم سلیمانی» در 19 دی ماه انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با اشاره به اینکه رده سنی افراد حاضر در این مسابقات، 17 سال به بالا است، تصریح کرد: در پایان به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی، حکم و مدال و تیم چهارم نیز لوح تقدیر اعطا می شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: همچنین به آقای گل مسابقات و بهترین دروازه بان نیز جوایز نقدی و حکم هدیه داده می شود.

کد خبر 1126062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha