اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان برتر در حوزه نماز معرفی شد

نداف با اشاره به اینکه شورای اقامه نماز اداره کل را پیگیری می شود، گفت: هشت جشنواره حوزه نماز به صورت مجازی برگزار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان برتر در حوزه نماز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا نداف»، امروز (یکشنبه 21 آذر) در حاشیه بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از معاونت قرآن و عترت اداره کل و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: معاونت قرآن و عترت اداره کل چهار وظیفه اجرا می کند و تمام برنامه های قرآنی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه اداره کل در این مجموعه انجام می شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که از اينجا راهبردی می شود و دولت اعتبارات را ضعیف کرد، معضلات بودجه ای ما را رنج می دهد، اضافه کرد: اعتبارات قرآنی بیشتری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ها تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه شورای اقامه نماز اداره کل را پیگیری می شود، تاکید کرد: هشت جشنواره حوزه نماز به صورت مجازی برگزار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان برتر در حوزه نماز معرفی شد.

نداف گفت: دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم به عهده معاونت قرآن و عترت است و 2 جشنواره مجازی برگزار شد و امیداست امسال به کاهش بیماری کرونا به صورت حضوری برنامه برگزار شود.

وی افزود: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در این مجموعه مستقر است در بخش قرآنی بیمه های قرآنی هست و حدود 250 نفر بیمه شده قرآنی از قدیم وجود دارد و در سه سال اخیر کسی را بیمه نکرده که نیاز به افزایش و بازخوانی دارد و امیدوارم سهمیه ای برای بیمه های قرانی پیش بینی شود.

کد خبر 1126066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha