انقلاب کردیم تا عدالت پیاده شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به اسم عدالت حضرت علی(ع) مردم را به میدان آوردیم و انقلاب کردیم، گفت: رسیدگی به امور قشر مستضعف جامعه بر همه مسایل اولویت دارد با رفع مشکلات مردم اجازه ندهیم عده ای زمینه ساز آشوب و هرج و مرج در کشور شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۱آذر) در جلسه شئونات فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه ایام فاطمیه، دهه بصیرت، دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز کشف حجاب و... از جمله مناسبت های فرهنگی است که باید تمامی برنامه های این مناسبت ها با پیوست فرهنگی همراه باشد، اظهار کرد: برنامه های این مناسبت ها باید در روستاها باحضور روحانیون و مبلغین خواهر و بردار به صورت نشست های بصیرتی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و دشمن شناسی برگزار شود.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران در ادامه با اشاره به درپیش رو بودن ایام فاطمیه، افزود:  دهه فاطمیه فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ابراز کرد:باید از فرصت ایام فاطمیه برای الگو گیری از سبک زندگی، حجاب و عفاف، پاک دامنی و ایثار حضرت زهرا(س) بهره گرفته شود.

 

 

وی با بیان اینکه هر شخصی باید با مرور عملکرد خود و سازمان تابعه سهم خود در ایجاد آسیب ها و مشکلات را شناسایی و زمینه های قصور و تقصیر را رفع کند، افزود: تمامی مشکلات که معطوف استکبار نیست باید صادق باشیم که برخی مدیران با ناکارآمدی و کم کاری مسبب بروز نارضایتی ها می شوند که زیبنده نیست. اینکه چه بخشی از نارضاتی ها تقصیر یا قصور ما است باید رسیدگی شود. و اجازه ندهیم عده ای زمینه ساز آشوب و هرج و مرج شوند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به اسم عدالت حضرت علی(ع) مردم را به میدان آوردیم و انقلاب کردیم، گفت: عدالت یعنی دست مستضعفین را گرفتن و اوضاع این قشر راسامان دادن. 

 

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در ۴۰سال بعد از انقلاب اسلامی الگوی اقتصادی ما الگویی فاصله آفرین است بین دهک های بالا و دهک های پائین، افزود: روزبه روز بر فقر محرومین افزوده می شود و زمانی که ارز چهارهزار تومانی بشود ۳۰هزار تومان یعنی مردم را به چالش کشیدن باید عدالت را پیاده سازی کنیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان شد: مقام معظم رهبری فرمودندهر تصمیمی باید پیوست عدالت داشته باشد. باید نگران معیشت مردم و ضعفا باشیم قول دادیم به مردم در زمان انقلاب و باید عملگرا باشیم و اجازه ندهیم افرادی که سهمی در انقلاب نداشتن در راس باشند و اوضاع مستضعفین بدتر شود.

 

 

وی با ابراز نکگرانی و تاسف از اوضاع عفاف و حجاب جامعه، گفت: این شیوه که در جامعه امروز مشاهده می کنیم زیبنده نیست توجه به نسل نو مهم است باید امید آفرینی بین نوجوانان و جوانان مورد توجه باشد تا زنگ مهاجرت و پناهندگی در گوش این قشر نواخته نشود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: باید به دنبال واقعیت ها باشیم و برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

کد خبر 1126075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha