تجلیل کانون رقیه خاتون(س) از پرستاران در قالب طرح تکریم

دورائی از برگزاری مراسم تجلیل از کادر درمان و پرستاران عضو کانون رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه در قالب طرح تکریم خبرداد.

«فاطمه دورائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برنامه‌های کانون رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه در گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: برنامه‌های این هفته کانون در قالب طرح تکریم به منظور گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و  روز پرستار با محوریت کادر درمان برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) مسجد امام حسین(ع) روستای استخر بیجار آستانه اشرفیه با بیان اینکه در نخستین اقدام طرح شنبه‌های کتاب با محوریت تبیین شخصیت حضرت زینب(س) برگزار شد افزود: در قالب این طرح کتاب سرود « حضرت زينب(س)» از مجموعه قصه‌های کربلای ۱ توسط مدیر کانون به اعضای نوجوان کانون معرفی شد. 

 

وی ادامه داد: این کتاب به نویسندگی جعفر ریوندی و تصویرگری طاهره رضایی در ۲۱۲ صفحه توسط انتشارات کمال اندیشه چاپ شده است که مجموعه اشعار مذهبی در خصوص حضرت زینب(س) است.

 

دورائی در ادامه با اشاره به تلاش کادر درمان در قطع زنجیره ویروس کرونا که با ایثار و از خوگذشتگی‌‌ پرستاران همراه بود تصریح کرد: به‌منظور قدردانی و ارج نهادن به زحمات این جهادگران عرضه سلامت، همزمان با ولادت حضرت زينب(س) از پرستاران عضو کانون، خواهران فعال قرآنی و دختر نوجوان کانونی تجليل شد. ضمن اینکه حضور در منزل پرستار عضو کانون و تجلیل از اقدامات ارزنده‌اش در کمک به بیماران از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

وی همچنین از برگزاری جشن مولودی همزمان با ولادت حضرت زينب(س) همراه با قرائت سوره جمعه خبرداد و بیان کرد: همچنین در این ایام از نوجوانان و جوانان فعال کانونی که در دوران شیوع کرونا همراه و همیار کانون در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی بودند، تقدیر شد.

 

کد خبر 1126083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha