فعالیت  ۱۰۰ هزار نفری خادمیار رضوی در سطح کشور

مهدوی گفت: ۱۰۰ هزار نفری خادمیار رضوی در سطح کشور فعالیت دارند و مازندران بالاترین ظرفیت جذب خادمیاران را در کشور است و در حوزه سازماندهی نیروی انسانی با قوت وارد عمل شد و تلاش برای تقویت این نیروها همچنان ادامه دارد.

«احسان مهدوی» در حاشیه برگزاری همایش مدیران کانون خدمت رضوی مازندران به میزبانی بهشهر در دانشگاه علم  فن‌آوری بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های خدمت رضوی تشکل های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی  به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی گرد هم آمدند و در جای جای میهن اسلامی مشغول فعالیت هستند.

 

رئیس اداره کانون های خدمات رضوی کشور افزود: ویژگی اصلی این مجموعه این است که شبکه تحت حمایت های آستان قدس رضوی در مرحله تشکیل و ایجاد و در ادامه حرکت خود برخوردار از این حمایت های معنوی بوده و خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: بالغ بر 100 هزار تفری خادمیار رضوی در سطح کشور فعالیت دارند و تشکلی به عنوان دبیرخانه کانون خدمت رضوی در هر استان فعال است و در شهرستان هم کانون های خدمت رضوی منسجم ارائه خدمت می کنند.

 

به گفته مهدوی، برای برطرف کردن نیازمندی های مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی مردم به عناوین مختلف در حال خدمت هستند.

 

رئیس اداره کانون های خدمات رضوی کشور تصریح کرد: بی ترید استان ها فعالیت های مختلفی در این بخش دارند و در مقایسه با هم از رتبه خاصی برخوردار هستند و استان مازندران هم از همان ابتدا با ثبت خادمیاران در سطح وسیع از رتبه قابل قبولی در سطح کشور برخودار است.

 

وی گفت: مازندران در بسیاری از حوزه ها دارای رتبه اول و سوم کشور به دلیل بازخورد فعالیتهای خود در طول 6 سال گذشته ای که کانون های خدمت رضوی فعال شده اند؛  داراست.

 

مهدوی افزود: خادمیاران رضوی با نام و یاد امام رضا(ع)  در حال فعالیت در کانون های خدمت رضوی در سراسر کشور هستند و اما همواره مشکلات و معضلات و تهدیدات مختلف وجود دارد و وظیفه مسئولین این شبکه عظیم مردمی این است که فرصت ها را غنیمت شمرده و تقویت کرده و توسعه دهند که ظرفیت نام و یاد امام رضا(ع) بیکران است و تا استحصال تمام این ظرفیت فاصله فراوان داریم.

 

رئیس اداره کانون های خدمات رضوی کشور با اشاره به شناخت تهدیدها و آسیب هایی که در کمین این شبکه مردمی است؛ اظهار کرد: تلاش برای برطرف آسیب ها وظیفه مهمی است که برعهده داریم و امیدواریم در آینده و در افق چشم انداز این تشکیلات امام رضا(ع) از ما رضایت داشته باشند.

 

وی افزود: از امتیازات استان مازندران پایداری و تقویت سازماندهی نیروهاست که از دلایل موفقیت هر جمعیتی سازماندهی و ایجاد ساختار برای سرمایه انسانی است که یکی از برجستگی های مازندران، حوزه سازماندهی نیروی انسانی است که روزی که مجال جذب نیروی انسانی بود با قوت وارد عمل شد و خادمیاران رضوی از بین آحاد مردمی وارد عمل شدند و از همان ابتدا و شروع کار مازندران بالاترین ظرفیت جذب خادمیاران را در کشور داشت.

 

به گفته مهدوی، اکنون هم در ادامه راه با حفظ جذب بالای خادمیاران در تقویت و توسعه این شبکه تلاش فراوانی انجام شده و می شود تا ظرفیت های اجتماعی را پای کار آورد.

 

وی یادآور شد: نشست و هم افزایی بین خادمین این تشکیلات در مشهد مقدس و استان ها بسیار فراوان است و حضور خادمیاران و تجربیات موفق استان ها نویدبخش ادامه کار بهتر برای همه ما در کانون خدمت رضوی است و تلاش داریم تا با برگزاری این همایش ها برای برطرف کردن معضلات تلاش کنیم.

کد خبر 1126112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha