برگزاری دوره آموزش خبرنویسی و عکاسی به میزبانی «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان «خرامه»

دهقانی از برگزاری دوره آموزش خبرنویسی و عکاسی به میزبانی «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان «خرامه» خبر داد و گفت: این دوره ۲۵ آذر ماه از ساعت هشت تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

«مصطفی دهقانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش گروه ها، هیئت های مذهبی و  کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرامه دوره آموزش خبرنویسی و عکاسی به میزبانی «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان «خرامه» برگزار خواهد شد.

دبیر «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان «خرامه»، تاریخ برگزاری این دوره را پنجشنبه 25 آذرماه از ساعت هشت تا 12 ذکر و تاکید کرد: این دوره آموزشی از شهریه 200 هزار ریالی و اعطای گواهی حضور در دوره همراه است.

دهقانی خاطرنشان کرد: در این دوره که برای 2 گروه برادران و خواهران برگزار می شود، «محسن تورع»، عکاس، خبرنگار و مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان فارس به تدریس سرفصل های خبرنویسی و تنظیم خبر و تهیه عکس و گزارش های خبری خواهد پرداخت.

وی یادآور شد: دوره آموزشی خبرنویسی و عکاسی در محل «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان «خرامه» واقع در بلوار «دانش» برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره 09300045464 در پیام رسان واتس اپ پیام ارسال کنند.

 

کد خبر 1126121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha