توزیع اقلام ضروری میان زلزله‌زدگان اندیکا

علیپور از توزیع اقلام ضروری به زلزله‌زدگان اندیکا با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان خبر داد و گفت: این اقلام به ارزش هفت میلیارد ريال بوده و شامل لوازم‌التحریر، پتو، بخاری، مخزن آ و نفت است.

«محمدرضا علیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان یک سری اقلام ضروری میان خانواده‌های نیازمند مناطق زلزله‌زده اندیکا توزیع شد.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان افزود: این اقلام شامل یک هزار بسته لوازم‌التحریر، 600 پتو، 80 بخاری، 130 مخزن آب و نفت است و در نوبت دیگری نیز بسته‌های معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه این بسته‌ها بین نیازمندان و مددجویان در اندیکا ساکن مناطق زلزله‌زده شمالی خوزستان توزیع شده است اضافه کرد: ارزش این بسته‌ها هفت میلیارد ریال بوده است.

 

علیپور بر نقش خیران و مردم نیکوکار در پیشبرد اهداف کمیته امداد تاکید کرد و ادامه داد: کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به محرومان در کنار همه گروه‌های جهادی قرار دارد و هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با گروه‌های جهادی در راستای سیاست مردمی‌سازی این نهاد تقویت خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: حضور نیروهای بسیجی و جهادی در کنار کارکنان کمیته امداد شور و نشاطی در این نهاد ایجاد می‌کند و این انرژی مثبت به سایر افراد نیز منتقل می‌شود.

 

کد خبر 1126158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha