جشنواره  تئاتر مرصاد می توان پیام ایثار و شهادت را به جامعه منتقل کرد

حجت الاسلام زمانی موسوی، گفت: تئاتر ملی مرصاد قرار است پیام هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های ملت ایران را به ایران اسلامی در قالب هنر منتقل کند.

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت : بسیاری از شهدا در اسلام آباد نفس کشیده اند و در این شهرستان پرورش یافته اند و تئاتر مرصاد قرار است راه و رسم  و  رشادت ها ی شهدا را بازگو نماید. 


 

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: در ارتباط با هنر دو نگاه وجود دارد، اما نگاه ایران  اسلامی به هنر اختلاف ماهوی با نگاه غرب دارد، و آن این است که هنر در ایران اسلامی دارای یک پیام جهت دار است و محتوای پیام باید دارای هدف باشد. 

 

وی با بیان اینکه  خروجی هنر اسلامی حیات طیبه است خاطر نشان کرد: تئاتر ملی مرصاد یکی از کارهای هنری ارزشمند است که دارای یک رزومه بسیار قوی دارد، و  مشت محکمی برای به دهان کوبیدن مخالفین نطام خصوصا منافقین است.  

 

حجت الاسلام زمانی موسوی  تصریح کرد: هنر در انقلاب اسلامی با هنرمندان ارزشمندی که داردمیتواند پیام رسان خوبی برای مطالبه گری باشد و اصلاح امورات اجتماعی باشد. 


امام جمعه اسلام آباد غرب  گفت: یک جشنواره ملی امتیاز بسیار خوبی برای شهرستان و استان محسوب می شود به ویژه در ارتباط با مرصاد که مقام معظم رهبری  به جریان مرصاد اشاره داشتند و گفتند نباید اجازه بدهیم جای شهید  و جلاد عوض شود. 

کد خبر 1126170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha