افتتاح حوزه بانوان جامعه المصطفی(ص) العالمیه در تانزانیا

به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س)، حوزه بانوان جامعه المصطفی(ص) العالمیه در تانزانیا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، حوزه خواهران جامعه المصطفی(ص) العالمیه با حضور مفتی دارالسلام شیخ موسی الهاد، مسئول بخش بانوان شورای مسلمانان تانزانیا (باکواتا) خانم شمیم خان، ژنرال سیمبا از جامعه شیعیان بومی تانزانیا (TIC) و جابر رجانی، مدیر ویپاز و الوندی، سرپرست سفارت جمهوری اسلامی و مرتضی پیرانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا افتتاح شد.

 

پیرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در تانزانیا نیز در سخنانی، با اشاره به وعده خداوند در قرآن کریم، مبنی بر حکومت صالحان بر روی زمین، خطاب به دانشجویان گفت: با اعتماد به نفس و با جدیت درس‌های خود را دنبال کنید و مانند سربازانی از فرهنگ و دین خود در مقابله با هجمه سنگین فرهنگ منحط غرب نگهداری و پاسداری نمایید.

 

شیخ موسی الهاد، مفتی دارالسلام با ابراز خوشنودی از افتتاح این مرکز اسلامی، از همکاری جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای سطح علمی مسلمانان تانزانیا تقدیر کرد.

 

پس از آن، خانم شمیم خان، مسئول بخش بانوان شورای مسلمانان تانزانیا (باکواتا) به تمجید از نقش زنان در کشور ایران پرداخت و گفت: بیش از 60 درصد دانشجویان دانشگاه‌ها در ایران را بانوان تشکیل می‌دهند و تانزانیا برای پیشرفت زنان باید تلاش فراوانی انجام دهد.

 

خانم تقوی، مدیر بخش بانوان جامه المصطفی(ص) العالمیه در تانزانیا نیز، برنامه‌های این مرکز را تشریح کرد.

کد خبر 1126172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha